یوسف آباد (تهران، میدان سلماس، ضلع شرقی میدان، پلاک 21، واحد 1 کلینیک پوست و مو رازی)

لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی : عوارض و هزینه

lpg

ال پی جی یک روش غیر تهاجمی منحصر به فرد برای خوش فرم کردن بدن، کاهش سلولیت و بهبود بافت بدن و رنگ پوست می‌باشد. این روش درمانی بی‌خطر و بسیار موثر است که از تجهیزات مدرن برای تحریک سیستم طبیعی زهکشی بدن به منظور کاهش قابل ملاحظه چربی استفاده می‌شود و می‌توانید به اندامی که همیشه آرزوی آن را داشتید دست پیدا کنید. برای دستیابی به نتایج مطلوب، یک دوره‌ی درمانی توصیه می شود.

اگر بدنتان دارای انحناهای موضعی ناخوشایند (بر روی باسن، شکم، ران‌ها) باشد، و با کاهش وزن این نواحی چربی از بین نمی‌روند، می‌توانید روش ای پی جی را امتحان کنید.

 ال پی جی با استفاده از یک تکنیک ماساژ پر توان به منظور ماساژ چر‌بی‌های به دام افتاده در نواحی خاصی از بدن عمل می‌کند. متخصصین ما در کلینیک زیبایی رازی بعد از بررسی شرایط شما و بحث در مورد نیازها و اهدافتان، بهترین گزینه را برای کاهش چربی‌های موضعی پیشنهاد می‌کنند. کلینیک رازی روش ال پی جی را به این دلیل استفاده می‌کنند که راه حلی طبیعی برای کاهش چربی و دستیابی به شکل دلخواه بدن شما می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا تعیین وقت ملاقات با متخصصین می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۳۴۰۲۹ – ۰۲۱۸۸۳۳۳۲۵۹ تماس حاصل فرمایید.

ال پی جی چگونه عمل می‌کند؟


تکنیک ال پی جی (LPG) به منظور کاهش چربی‌های موضعی در بدن توسعه داده شده است و نیازی به دارو یا جراحی ندارد. درمان ال پی جی با استفاده از دستگاهی که شامل غلطک‌های موتوری است طراحی شده است. این غلطک‌ها برای ارائه ماساژ عمقی به پوست استفاده می‌شوند. برای استفاده بهینه از غلطک‌ها، بیماران لباس مخصوصی را برای راحتی در حرکت غلطک پوشیده و به پزشک یا متخصص مراقبت از پوست کمک می‌کنند.

غلطک‌های ال پی جی به سه جهت و با سرعت‌های مختلف حرکت می‌کنند تا جریان خون به نواحی چربی افزایش یابد. این عمل همچنین به تجزیه سموم موجود در بدن کمک می‌کند. درمان ال پی جی با سری جلسات می‌تواند به تسطیح پوست و کاهش تورم‌های موجود در مناطق مانند ران، باسن، شکم و بازوها کمک کند. پس از جلسات اولیه درمان ال پی جی، جلسات نگهداری ماهانه نیز توصیه می‌شود، زیرا نتایج درمان اولیه ممکن است در مدت زمان کوتاهی حفظ نشوند.

 

مزایا


lpg2

ال پی جی اغلب به عنوان یک روش سرپایی انجام می‌شود و یک فرآیند نسبتا بدون درد است. درمان بسته به نواحی تحت درمان، تقریبا بین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. برخی از بیماران حتی بعد از تنها یک جلسه متوجه خواهند شد که پوستشان سفت‌تر و محکم‌تر شده است. مزایای دیگر روش ال پی جی عبارتند از.

  • نتایج فوری در نواحی تحت درمان
  • خوش تراش شدن بدن
  • کاهش ظاهر تورفتگی‌های ناشی از سلولیت
  • افزایش جریان خون
  • افزایش درناژ لنفاوی و کمک به حذف مایعات
  • یکنواخت و صاف کردن پوست
  • بهبود قابلیت انعطاف پذیری پوست
  • کشش بافت‌های همبند
  • به حداکثر رسیدن خوش‌فرمی بدن
  • افزایش متابولیسم چربی
  • انگیزه دادن برای حفظ سلامت و تناسب اندام
  • ایجاد حس تندرستی

کدام نواحی بدن را می‌توان با ال پی جی درمان کرد؟


lpg1

ما به طور عمده بر روی شش ناحیه اصلی درمان که برای کاهش ظاهر چربی‌ها ایده آل هستند، تمرکز می‌کنیم:

  • بازو: سفت و محکم کردن بازوهای شل
  • شکم: محکم کردن پوست شل و حذف چربی‌های سرسخت ناحیه شکم
  • باسن: صاف کردن، فرم دادن و لیفت
  • ران: فرم دادن و از بین بردن سلولیت برای کمک به تغییر شکل و لاغری
  • پهلوها: محکم کردن پوست، لاغری و حذف چربی پهلوها
  • سینه: لاغر کردن ذخایر چربی‌ها

متقاضیان درمان


کاهش چربی های از طریق ال پی جی برای زنانی است که:

  • با وجود رژیم‌های کاهش وزن، از شر ران‌های بزرگ و برآمدگی‌های موزی شکل و چربی‌های انباشته همراه با فرورفتگی‌های سلولیت و اساساً هر گونه نقص دیگر، خلاص نمی‌شوند.
  • لاغر هستند و یک سبک زندگی سالم دارند اما همچنان دچار چربی‌های موضعی انباشته یا پوست آویزان هستند.
  • به دنبال نتایج سریع، بدون خطر و بدون درد هستند بدون اینکه تحت عمل جراحی قرار بگیرند.
  • تغییرات عمده هورمونی را در دوران بلوغ، بارداری یا یائسگی تجربه کرده‌اند که منجر به تغییر شکل چشمگیر در بدنشان شده است.
  • در طول سال‌ها قادر به حفظ لاغری بوده‌اند، اما با افزایش سن قادر به جلوگیری از افتادگی و نازک شدن پوست نبوده‌اند.
  • متوجه می‌شوند که باید سلول‌های مسئول جوان‌سازی پوست و کاهش وزن را مجدداً فعال کنند.

همچنین برای مردانی که:

  • یک شیوه زندگی سالم (ورزش، رژیم غذایی متعادل) را رعایت می‌کنند اما همچنان بدنشان دارای چربی‌های سرسخت مانند چربی‌های پهلو است.
  • خواهان خوش فرم کردن نواحی خاصی از بدن خود هستند.
  • کاهش وزن داشته‌اند و به دنبال پوستی سفت و انعطاف پذیر می‌باشند.

روش درمان


lpg4

در جلسه اول درمان ال پی جی، پزشک با شما درباره اهداف و فرم دلخواه بدن و نواحی مورد تمرکز بحث خواهد کرد. قبل از شروع درمان، یک ارزیابی پزشکی انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ شرایطی وجود ندارد که باعث مانع شدن از انجام درمان ال پی جی شود. جلسات ال پی جی معمولاً ۳۰ تا ۳۵ دقیقه به طول می‌انجامند و در صورت تمایل، این زمان می‌تواند بیشتر شود. اگر شما علاقه‌مند به پیگیری پیشرفت کاهش چربی‌های خود هستید، می‌توانید قبل از شروع درمان، اندازه‌گیری‌های مورد نیاز را انجام دهید و با اندازه‌گیری‌های در جلسات بعدی آنها را مقایسه کنید.

برای راحتی و بهداشت بیشتر، یک لباس مخصوص در اختیار بیمار قرار داده می‌شود. درمان روی تخت‌های مخصوص ال پی جی انجام خواهد شد که می‌توانید در آن استراحت کنید در حالی که دستگاه اندرمولب به آرامی بر روی بدن می‌لغزد و فشار وارد می‌کند. بسته به اهداف ال پی جی خود، نقاط مد نظر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، اما برای اطمینان از درمان مناسب و جامع، کل بدن تحت درمان قرار می‌گیرد. مشابه با تاثیر ماساژ کامل بدن، درمان ال پی جی بدون درد است و شما پس از جلسه درمان احساس آرامش و طراوت خواهید داشت. بعد از جلسه جهت اطمینان از جذب آب مناسب باید مقدار زیادی مایعات بنوشید تا بدن مواد سمی را تخلیه کند و مزایای درمان به حداکثر برسند.

سوالات متداول


موارد منع مصرف چیست؟

به طور کلی، ال پی جی نباید در موارد بیماری‌های جدی و پیشرونده، اختلالات جدی گردش خون، التهاب سیاهرگ، یا بارداری انجام شود. در صورتی که شک دارید با پزشک خود مشورت کنید.

پس از چه مدتی نتایج درمان قابل مشاهده خواهند بود؟

پس از اولین جلسه متوجه نتایج خواهید شد. نواحی تحت درمان دارای فشردگی و حجم کمتر و غیر متراکم‌تر می‌باشند و پوست نرم‌تر و صاف‌تر می‌شود. پس از شش جلسه، نتایج چشمگیرتر می‌گردند: نواحی دارای چربی موضعی و فرم بدن تغییر خواهد کرد و یکنواخت‌تر می‌شود.

 آیا این روش دردناک است؟

با اینکه این روش شدید است، اما در طول جلسه و بعد از آن حس بسیار خوبی خواهید داشت و دردی احساس نخواهید کرد. اگر جلسه درمان دردناک باشد، احتمالاً تنظیمات دستگاه کافی و صحیح نیستند. در این شرایط از مشورت با پزشک خود دریغ نکنید.

آیا در طول جلسات ال پی جی نیاز به رعایت رژیم غذایی است؟

این امر به وزن و اهداف زیبایی شما بستگی دارد. تمام انواع رژیم‌های غذایی می‌توانند به شما برای کاهش وزن کمک کنند اما به ندرت در کاهش چربی‌ها در ناحیه‌ی مورد نظر موثر هستند. ال پی جی به طور خاص چربی‌های سرسخت بدن را هدف قرار می‌دهد. در حالت مطلوب، برنامه ال پی جی شما همراه با یک رژیم غذایی متنوع، متعادل و ورزش منظم (برای مثال ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز) خواهد بود. بهتر است آب کافی بنوشید. شما می‌توانید در طول مشاوره اطلاعات مورد نیاز درباره میزان آب مورد نیاز بدن خود در روز را دریافت کنید.

برای چربی‌های آزاد شده چه اتفاقی می‌افتد؟

در ابتدا، قندها و چربی‌ها توسط سلول‌های چربی در بافت چربی ذخیره می‌شوند. در طی یک جلسه ال پی جی، حرکات ناشی از ال پی جی باعث تحریک لیپولیز و فعال شدن آزادسازی چربی‌ها می‌گردد. بنابراین این چربی‌ها به یک منبع انرژی برای عضلات تبدیل می‌شوند.

چرا باید پس از یک جلسه ال پی جی فعالیت کرد؟

بدیهی است که فعال بودن برای سلامتی توصیه می‌شود، اما فعالیت باعث بهبود نتایج درمان نیز می‌شود. هنگامی که بعد از یک درمان ال پی جی فعالیت می‌کنید، چربی‌هایی که در طول جلسه آزاد شده‌اند به سرعت در اثر افزایش سوخت و ساز بدن می‌سوزند.

آیا نتایج ماندگار هستند؟

نتایج به سرعت پدیدار می‌شود و ماندگار خواهند بود. به طور کلی پس از یک برنامه‌ی درمانی، یک جلسه در ماه برای حفظ تاثیرات ال پی جی کافی می‌باشد.

مشاوره رایگان